ZONE D'APPLICAZIONE DI DEHUMIDIFICATORI HZDRYAIR

HANGZHOU DRYAIR TREATMENT EQUIPMENT CO.,LTD hà sviluppatu una larga varietà di prudutti di deumidificatore dessicante secondu a dumanda di u mercatu è u requisitu di l'ospiti.

Requisiti di cuntrollu di l'umidità di i sistemi di climatizazione

Hè soprattuttu adattatu per a stanza cù umidità relativa ≤50% o u sistema di climatizazione cù un grande volume d'aria fresca.Cum'è a pianta industriale elettronica, a linea di produzzione di discu otticu, a sala di l'informatica è u sistema d'aria fresca di l'hotel.Quandu u dehumidifier rotativu hè adupratu in u sistema di l'aria fresca, u cunsumu d'energia pò esse ridutta è u cuntrollu di l'umidità di u sistema pò esse migliuratu.

asd (1)

Sistema di temperatura è umidità constante di una fabbrica di elettronica

2.Per u pruduttu chì hà esigenze cumpleta per l'umidità di l'aria, a temperatura, l'ingegneria di u sistema di pulizia

U deumidificatore rotativu hè adattatu per l'umidità di l'aria, a temperatura, a pulizia hà esigenze cumplete di l'ingegneria di u sistema, l'umidità relativa di 10% ~ 40% di a gamma di deumidificazione, a cunfigurazione di a deumidificazione di congelazione, cumminata cù una unità rotativa di purificazione di temperatura è umidità constante. , pò esse assai stabile o flexible sicondu i cambiamenti di temperatura è umidità è cuntrollu di l'umidità di u sistema, ma ancu risparmià energia.In particulare farmaceutica, splusivi, alimentariu, caramelle, latte in polvere, vetru laminatu, prudutti stampati è altri prudutti sensibili à l'umidità, attellu di produzzione è usu di magazzinu.

asd (2)

Un sistema di purificazione di temperatura è umidità constante di fabbrica alimentaria

3.Per i sistemi di deumidificazione cù esigenze di puntu di rugiada ultra-bassu

U sviluppu di l'alta tecnulugia hà prumuvutu u gradu di pruduzzione civilizzata muderna.Per certi prudutti sofisticati, l'ambiente di produzzione hè una guaranzia efficace per assicurà i prudutti di difettu zero.Per esempiu, i bisogni di l'umidità di l'attellu di pruduzzione cum'è u processu di materiale di lithium di batterie di lithium sò 1-2% RH per scuntrà a produzzione.U metudu di deumidificazione convenzionale hè assolutamente pruibitivu, utilizendu l'unità di deumidificazione di deumidificazione dessicante di a serie ZCH di HZDryair pò facilmente ottene aria à puntu di rugiada bassu.

asd (3)

Sistema di asciugatura di una fabbrica di batterie

4.Asciugatura è deumidificazione in u prucessu di produzzione

In u prucessu di produzzione di l'aerospaziale, l'industria chimica, a fibra chimica, i materiali fotosensibili, a film film, a film di poliaceto, l'alimentariu, u legnu, etc., a funzione di deumidificazione di rota di gel di silice attivata furnisce in modu efficace l'aria secca per assicurà a sicurità di a produzzione, migliurà a qualità di u produttu. è rende, è ottene u megliu benefici ecunomichi.

asd (4)

Un sistema di deumidificazione di u centru di lanciu satellitare


Tempu di Postu: Settembre-08-2023
Chat in ligna WhatsApp!