Pneumaticu di vetru chimicu

Chimica

A maiò parte di i fertilizzanti cuntenenu sali solubili in acqua, chì sò stati pruvati per esse efficaci à furnisce nutrienti minerali à i culturi. Tutti i materiali di fertilizzanti sò direttamente affettati da l'acqua è ponu interagisce cù l'umidità in l'atmosfera chì generalmente risultatu in risultati indesiderati, cum'è caking o rupture fisiche. .Dunque, hè essenziale per cuntrullà i livelli di umidità in u prucessu di pruduzzione, almacenamentu è imballaggio di fertilizzanti chimichi.

Laminazione di vetru di sicurezza

U film plasticu adesivo sottile è trasparente trà i strati di vetru di sicurezza hè abbastanza igroscopicu. Se espostu in un ambiente umidu, dopu avè assorbutu l'umidità, a film a bollerà in u processu, creendu bolle di vapore chì si intrappolanu in u vetru laminatu.I deumidificatori dissicanti ponu creà ambienti à bassa umidità per a fabricazione è u almacenamentu di vetru laminatu.

Pneumatici radiali d'acciaio

A qualità di pneumatici radiali hè particularmente sensible à e cundizioni di fabricazione.In l'attellu di calendarizazione, taglio è curazione di tutte e fabbriche di pneumatici radiali d'acciaio, a temperatura hè mantinuta à 22 ℃ è l'umidità relativa hè di solitu mantenuta sottu à 50% RH, se no, u cordone d'acciaio arrugginisce o ùn pò micca ligà cù gomma.Dunque, hè criticu chì u filu di a cintura ùn sia micca espostu à l'umidità per evità a rottura di aderenza è di qualità.

Prodotti in relazione:(1).(2)

L'istanza di u cliente:

1

Dow Chemical (China) Investment Company Limited

2

Intex Glass (Xiamen) Co Ltd

3

Taiwan Glass Group

4

CSG Holding Co., Ltd.

5

6

Gruppu Bridgestone

7

Shandong Linglong Tire Co.,Ltd

8

Triangle Tire Co., Ltd

9

Guangzhou Wanli Tire


Tempu di Post: 29-May-2018
Chat in ligna WhatsApp!