Introduzione à un fabricatore di deumidificatori rotativi

Hangzhou Dryair Treatment Equipment Co., Ltd hè stata riformata da istitutu statale in 2004.By cooperazione cù l'Università di Zhejiang, è aduprendu u rotativu di dehumidification NICHIAS / PROFLUTE, a nostra cumpagnia hè impegnata in a ricerca prufessiunale, u sviluppu, a produzzione è a vendita di vari sistemi di dessiccazione rotanti. .Una seria di equipaghji di prutezzione di l'ambiente sviluppati da a nostra cumpagnia hè stata largamente è matura applicata in parechje industrie, chì hè stata ricunnisciuta è elogiata da i clienti.

I clienti di HZDryair sò largamente spargugliati in u mondu sanu, chì si cuncentranu principalmente in l'industria sottu: Batteria di Lithium, Medicina Biologica, Fabbricazione di Alimenti.

PRINCIPIU DI LAVORO DI DEUMIDIFICATORI DESICCANTI HZDRYAIR: Cum'è mostratu in a figura, u mutore conduce a rota dissicante per rotà da 8 à 12 volte à l'ora, è assorbe ripetutamente l'umidità attraversu una azzione di riattivazione per furnisce aria secca.A rota dessicante hè divisa in zona di prucessu è zona di riattivazione;dopu chì l'umidità di l'aria hè sguassata in l'area di prucessu di a rota, u fan manda l'aria secca in a stanza. A rota chì hà assorbita l'acqua gira à l'area di riattivazione, è dopu l'aria di riattivazione (aria calda) issente nantu à a rota da a rota. a direzzione inversa, espulsendu l'acqua, in modu chì a rota pò cuntinuà à travaglià.

L'aria rigenerata hè riscaldata cù calefattori a vapore o calefactori elettrici.A causa di e proprietà spiciali di u super gel di silicone è di u setamu moleculare in a rota dissicante, i deumidificatori DRYAIR ponu realizà una deumidificazione cuntinuu sottu grandi quantità di volumi d'aria, è risponde à i requisiti di cuntenutu di umidità assai bassu.L'eccellente prestazione di i deumidificatori DRYAIR si manifesta ancu megliu in ambienti à bassa umidità.Per mantene a temperatura stabile di l'aria secca, hè cunsigliu per rinfriscà o calà l'aria dehumidificata installendu l'equipaggiu di climatizazione o un calefactor.

Introduzione à un fabricatore di deumidificatori rotativi


Tempu di Postu: Settembre-05-2023
Chat in ligna WhatsApp!