Lithium

Industria di Lithium

E batterie di litiu sò prudutti altamente igroscòpichi è sensibili à l'umidità è l'alta umidità in a fabricazione di litiu pruvucarà parechji prublemi di i prudutti di litiu, cum'è a prestazione d'instabilità, a riduzione di a durata di conservazione, a riduzione di a capacità di scaricamentu.Hè per quessa chì hè cusì impurtante di mantene un ambiente strettu di vapore è bassu umidità in a produzzione di prudutti di lithium.

I pruduttori di prudutti sensibili à l'umidità o igroscopici ponu realizà aumenti di produttività è di qualità sustanziali, inseme cun un cunsumu energeticu assai ridottu utilizendu una stanza secca efficiente per a produzzione.I pruduttori di batterie di lithium, farmaceutiche è alimentarii, è ancu parechje altre applicazioni specializate anu utilizatu stanze secche cù successu per parechji anni.Una stanza secca, custruita daARIA SECCA, ponu furnisce questi vantaghji speciali:

  • A custruzzione stretta di vapore (pannelli, cuciture è serrature d'aria) riduce e fonti di umidità à a carica di u persunale è a carica d'aria di maquillaje, è migliurà a stabilità è l'efficienza di u sistema.
  • ARIA SECCAA rispunsabilità chiavi in ​​mano assicura una garanzia di una sola fonte nantu à e specificazioni di a riunione di a stanza è u costu di gestione ridottu per u cliente.
  • U sistema di pannellu di muru facilita l'espansione di a stanza o a traslocazione;Migliora l'usu efficiente di u sistema di pannelli è evita l'investimentu sovrapposto.
  • Tutti i cumpunenti sò provenienti da fornitori di prima classe chì migliurà a stabilità di u sistema, allungendu a vita di serviziu, è assicurendu à l'utilizatori più ritornu d'investimentu.
  • DRYAIR'ssperienza globale in a fabbricazione di stanza secca chiavi in ​​mano
  • A tecnulugia di Recuperazione di Calore furnisce i costi energetichi più bassi.
  • Disegnu prufessiunale, selezzione stretta di materiale, èDRYAIR'sU prucessu disciplinatu di fabricazione di stanza secca assicura un funziunamentu sicuru è efficiente.

Prodotti in relazione:(1).(2)

L'istanza di u cliente:

1

U 18thIstitutu di China Electronics Technology Group, Tianjin (CETC)

2

Tianjin Lishen Battery Co., Ltd

3

Batteria BAK

4

Tianjin Lishen Battery Co., Ltd

5

Tianjin EV Energies Co., Ltd.

6

Microvast, Inc. Huzhou, Zhejiang

7

Hefei Guoxuan High-tech Power Energy Co.,Ltd

8

China Aerospace Science & Industry Corp

9

Jiangxi Ganfeng Lithium Co.,Ltd

10

11

Mengguli Power Science & Technology Co., Ltd

12

China Aviation Lithium Battery Co.,Ltd

13

Shenzhen Optimum Nano Energy

14

Shandong Yuhuang New Energy Technology Co.,Ltd.


Tempu di Post: 29-May-2018
Chat in ligna WhatsApp!