Deumidificazione disseccante vs. refrigeranteDeumidificazione

Sia i deumidificatori disseccanti sia i deumidificatori refrigeranti ponu caccià l'umidità da l'aria, dunque a quistione hè quale tipu hè u più adattatu per una data applicazione? Ùn ci sò micca risposte simplici à sta quistione, ma ci sò parechje linee guida generalmente accettate chì a maiò parte di i pruduttori di deumidificatori seguitanu:

  • I sistemi di deumidificazione basati nantu à l'essiccante è quelli basati nantu à a refrigerazione funzionanu in modu più efficiente quandu sò usati inseme. I vantaghji di ognunu compensanu i limiti di l'altru.
  • I sistemi di deumidificazione basati nantu à a refrigerazione sò più ecunomichi chè i disseccanti à alte temperature è livelli d'umidità elevati. In generale, i deumidificatori basati nantu à a refrigerazione sò raramente usati per applicazioni sottu à 45% RH. Per esempiu, per mantene una cundizione di uscita di 40% RH seria necessariu riduce a temperatura di a serpentina à -1 ℃, ciò chì si traduce in a furmazione di ghiaccio nantu à a serpentina è una riduzione di a capacità di rimozione di l'umidità. I ​​sforzi per impedisce questu (cicli di scongelamentu, serpentine tandem, soluzioni di salamoia, ecc.) ponu esse assai costosi.
  • I deumidificatori disseccanti sò più ecunomichi cà i deumidificatori refrigeranti à temperature più basse è livelli d'umidità più bassi. Tipicamente, un sistema di deumidificazione disseccante hè utilizatu per applicazioni sottu à 45% RH finu à 1% RH. Cusì, in parechje applicazioni, un raffreddatore DX o raffreddato à acqua hè muntatu direttamente à l'entrata di u deumidificatore. Stu cuncepimentu permette di rimuovere gran parte di u calore è di l'umidità iniziali prima di entre in u deumidificatore induve l'umidità hè ridutta ancu di più.
  • A diffarenza trà i costi di l'energia elettrica è di l'energia termica (vale à dì gas naturale o vapore) determinarà a cumminazione ideale di deumidificazione disseccante è di refrigerazione in una data applicazione. Sè l'energia termica hè economica è i costi di l'energia sò elevati, un deumidificatore disseccante serà u più ecunomicu per rimuovere a maiò parte di l'umidità da l'aria. Sè l'energia hè economica è l'energia termica per a riattivazione hè cara, un sistema basatu nantu à a refrigerazione hè a scelta più efficiente.

L'applicazioni più cumuni chì necessitanu questu livellu di RH di 45% o inferiore sò: Farmaceutica, Alimentazione è Caramelle, Laboratori Chimichi, Automobilistica, Militare è Stoccaggio Marittimu.

A maiò parte di l'applicazioni chì necessitanu 50% RH o più probabilmente ùn valenu micca a pena di fà assai sforzi perchè ponu esse generalmente ottenute per mezu di a refrigerazione. In certi casi, però, l'usu di un sistema di deumidificazione disseccante pò riduce i costi operativi di u sistema di refrigerazione esistente. Per esempiu, quandu si tratta l'aria di ventilazione in i sistemi HVAC di l'edificii, a deumidificazione di l'aria fresca cù u sistema disseccante diminuisce u costu installatu di u sistema di raffreddamentu è elimina e serpentine prufonde cù alte perdite di pressione di l'aria è di u liquidu. Questu risparmia ancu una quantità considerable di energia per i ventilatori è e pompe.

Amparate di più per dumandà più infurmazioni nantu à e soluzioni DRYAIR per i vostri bisogni di deumidificazione industriale è disseccante.:

Mandy@hzdryair.com

+86 133 4615 4485


Data di publicazione: 11 di settembre di u 2019