U sistema intelligente di deumidificazione è di secca hè di grande significatu per riduce u costu è risparmià u carbone di a batteria di lithium

Oghje, in u sfondate di u rapidu sviluppu di i veiculi di l'energia nova è l'industria di l'almacenamiento d'energia, a capacità di e batterie di lithium hè stata accelerata, è e batterie di lithium sò entrate in l'era di a fabricazione di massa.Tuttavia, vale a pena nutà chì, da una banda, l'emissioni di diossidu di carbonu di punta è a neutralità di u carbonu sò diventati tendenzi è esigenze;Per d 'altra banda, a fabricazione di batterie di lithium à grande scala, a riduzione di i costi è a pressione ecunomica sò sempre più prominenti.

L'enfasi di l'industria di e batterie di lithium: coerenza, sicurezza è ecunumia di e batterie.A temperatura è l'umidità è a limpezza in u seccu affettanu seriamente a cunsistenza di a bateria;À u listessu tempu, u cuntrollu di a velocità è u cuntenutu di umidità in a stanza secca affettanu seriamente u rendiment è a sicurità di a bateria;A limpezza di u sistema di secca, in particulare u polveru di metallu, affetterà ancu seriamente u rendiment è a sicurità di a bateria.

È u cunsumu d'energia di u sistema di siccatu affettarà seriamente l'ecunumia di a bateria, perchè u cunsumu d'energia di tuttu u sistema di secca hà cuntatu da 30% à 45% di tutta a linea di produzzione di batterie di lithium, cusì sia u cunsumu d'energia di tuttu. sistema di siccatura pò esse cuntrullata bè affettarà effettivamente u costu di a bateria.

Per riassuntu, si pò vede chì l'asciugatura intelligente di u spaziu di fabricazione di batterie di litiu furnisce principalmente un ambiente di prutezzione di a temperatura secca, pulita è constante per a linea di produzzione di batterie di lithium.Per quessa, i vantaghji è i disadvantages di u sistema di secca intelligente ùn ponu esse sottovalutati nantu à a guaranzia di a cunsistenza di a bateria, a sicurità è l'ecunumia.

Inoltre, cum'è u più grande mercatu d'esportazione di l'industria di e batterie di lithium in Cina, a Cummissione Europea hà aduttatu un novu regulamentu di batterie: da u 1 di lugliu di u 2024, solu e batterie di putenza cù una dichjarazione di l'impronta di carbonu ponu esse messe in u mercatu.Per quessa, hè urgente per l'imprese di batterie di lithium in Cina per accelerà u stabilimentu di un ambiente di produzzione di batterie à bassa energia, à pocu carbonu è ecunomica.

8d9d4c2f7-300x300
38a0b9238-300x300
cd8bebc8-300x300

Ci hè quattru direzioni principali per riduce u cunsumu d'energia di l'ambiente di produzzione di batterie di litiu tutale:

Prima, a temperatura interna è l'umidità constante per riduce u cunsumu d'energia.In l'ultimi anni, HZDryair hà fattu u cuntrollu di feedback di u puntu di rugiada in a stanza.U cuncettu tradiziunale hè chì u più bassu u puntu di rugiada in a sala di secca, u megliu, ma u più bassu u puntu di rugiada, u più grande u cunsumu d'energia."Mantene u puntu di rugiada necessariu constantu, chì pò riduce assai u cunsumu d'energia in diverse precondizioni".

Siconda, cuntrullà a perdita di l'aria è a resistenza di u sistema di secche per riduce u cunsumu d'energia.U cunsumu d'energia di u sistema di deumidificazione hà una grande influenza nantu à u voluminu di l'aire frescu aghjuntu.Cumu migliurà a tenuta di l'aria di u duct di l'aria, l'unità è a sala di secca di tuttu u sistema, per riduce l'aghjuntu di u voluminu di l'aire frescu hè diventatu a chjave."Per ogni 1% di riduzzione di fuga d'aria, l'unità sana pò salvà u 5% di u cunsumu energeticu di u funziunamentu. À u listessu tempu, a pulizia di u filtru è a superficia cooler in u tempu in tuttu u sistema pò riduce a resistenza di u sistema è cusì riduce u putenza operativa di u fan.

In terzu, u calore di scarti hè utilizatu per riduce u cunsumu d'energia.Se u calore di scarti hè utilizatu, u cunsumu d'energia di tutta a macchina pò esse ridutta di 80%.

Quartu, aduprate un corridore d'adsorzione speciale è una pompa di calore per riduce u cunsumu d'energia.HZDryair piglia a guida in l'introduzione di unità di rigenerazione di bassa temperatura di 55 ℃.Per mudificà u materiale hygroscopic di u rotore, ottimizendu a struttura di u corridore, è aduttendu a tecnulugia di rigenerazione di bassa temperatura più avanzata in l'industria in u mumentu, a rigenerazione di bassa temperatura pò esse realizata.U calore residuale pò esse calore di condensazione di vapore, è l'acqua calda à 60 ℃ ~ 70 ℃ pò esse aduprata per a rigenerazione di unità senza cunsumà elettricità o vapore.

Inoltre, HZDryair hà sviluppatu a tecnulugia di regenerazione di a temperatura media di 80 ℃ è a tecnulugia di pompa di calore à 120 ℃ à alta temperatura.

Frà elli, u puntu di rugiada di l'unità di deumidificatore rotativu à pocu puntu di rugiada cù l'ingressu d'aria à alta temperatura à 45 ℃ pò ghjunghje à ≤-60 ℃.In questu modu, a capacità di rinfrescante cunsumata da u rinfrescante di a superficia in l'unità hè basicamente cero, è u calore dopu u riscaldamentu hè ancu assai chjucu.Pigliendu una unità 40000CMH per esempiu, u cunsumu energeticu annuale di una unità pò salvà circa 3 milioni di yuan è 810 tunnellate di carbone.

Hangzhou Dryair Air Treatment Equipment Co., Ltd., stabilitu dopu à a seconda ristrutturazione di l'Istitutu di ricerca di carta di Zhejiang in u 2004, hè una impresa specializata in a ricerca, u sviluppu è a produzzione di tecnulugia di deumidificazione per i rotori di filtri, è hè ancu una high-tech naziunale. impresa.

Attraversu a cuuperazione cù l'Università di Zhejiang, a cumpagnia adopta a tecnulugia di dehumidification runner di NICHIAS in Japan / PROFLUTE in Sweden per fà una ricerca prufessiunale, sviluppu, produzzione è vendita di vari tipi di sistemi di dehumidification runner;Una seria d'attrezzatura di prutezzione di l'ambiente sviluppata da a cumpagnia hè stata largamente è matura applicata in parechje industrii.

In termini di capacità di pruduzzione, a capacità di pruduzzione attuale di a cumpagnia di dehumidifiers hà righjuntu più di 4 000 set.

In quantu à i clienti, i gruppi di clienti sò in tuttu u mondu, trà i quali i clienti principali in l'industria rapprisentativa è focalizzata: l'industria di batterie di lithium, l'industria biomedica è l'industria alimentaria anu cooperazione.In quantu à a bateria di lithium, hà stabilitu relazioni di cooperazione approfondite cù ATL / CATL, EVE, Farasis, Guoxuan, BYD, SVOLT, JEVE è SUNWODA.


Tempu di post: 26-Sep-2023
Chat in ligna WhatsApp!